Cipő szerelem

A mai bejegyzésben két pár cipőt szeretnék megmutatni, előtte pedig egy kis story time.
A cipő ízlésem mindig változik (gondolom, mint mindenki másnak is:D), és idén tavasszal minden csillogósra ráizgultam. Mármint csak cipők terén (rúzsoknál például csak matt, talán metál, és ezt amúgy nem tudom miért írtam le, de nem tudok úgy beszélni egy témáról se, hogy a rúzsok ne kerülnének fel).  Tehát csillogós cipők. A rosegold nagyon hódított idén, és megvallom én is odáig vagyok a színért, minden tetszik, ami olyan, én végül mégsem olyat választottam, pont azért, mert mindenki más is imádja most.
Az első ilyen cipőm a cin-cin amica-ból van. Féltem, hogy csapnivaló minősége lesz, de semmi baja nincsen félév elteltével sem, pedig eleinte rengeteget hordtam. Fekete illetve arany színű, és magasított talpú.  Első látásra szerelem volt, amikor kinéztem magamnak a honlapon. Nem elég, hogy maga a cipő csillog és feltűnő, még a cipőfűző is csillámos, ami szerintem szuper cuki. Legalábbis én most nagyon hódolok ennek. Aztán jövőre már rá se fogok tudni nézni a sok csillámos cuccomra... Előre látom az ismételt pálfordulásomat. :D Ezt a cipőt már mutattam a blogon, egy haul-ban is szerepelt, illetve egy outfit fotózáson is résztvett a kis gyönyörűség.
A másikhoz tartozik egy történet. Van nekem egy kedves párom, akinek mániája lett, hogy elcsaljon engem futni, mert az egészséges, jót tesz a menstruációs görcseimnek és a többi és a többi. Én persze gyűlölök futni, örültem hogy nincs több tesi, és az egyetemen nekem szerencsére nincs kötelező tornaóra (sőt szabadon választott tornaóra sincs, ugyanis a terem, ahol ez megvalósítható lenne eléggé omladozik). Na de ő nem engedett és mindenképpen elakart menni futni, mert az tényleg nagyon jó lesz, annyira, hogy utána már én fogom kérni és totál függő leszek meg ilyenek. Hát végül belementem, de mindenképpen akartam hozzá egy olyan cipőt, amiben boldogság lesz futni, így aztán bementem a helyi kínaiba és találtam egy szép csillogós cipőcskét. Természetesen megvettem. Azt persze mondanom sem kell, hogy egyetlen egyszer futottam benne, azóta utcai cipőként használom és teljes a szerelem. Ahogy a képen is lehet látni, ezüst cipőről van szó. Részben csillogós, részben metálos, és teljes egészében cukorbomba.
Tervben van még egy bronz színű illetve egy rózsaszín, amit már kinéztem a pull&bearben.
Bár 20 éves vagyok, de ezekben a cipőkben igazi unikornishercegnőnek érzem magam. :3

(a képen esetleges rossz minősége miatt elnézést, igyekszem fejlődni ezen a területen, azért remélem lehet látni miért is lettem szerelmes)

Megjegyzések