Az elveszett felső esete - OOTD

Augusztus 5.-én elmentünk egy szabadulószobába. Mivel már korán odaértünk, így előtte elmentünk kicsit szétnézni az üzletekben és betértünk a Tally Weijl-be. Eddig soha nem vettem ott semmit, mert nem igazán nyert meg engem a bolt, de most találtam egy rövidnadrágot, amivel azonnal szerelembe estem. Egész nyáron ilyet kerestem, de vagy nem volt a méretemben éppen, vagy volt, de még az is nagy volt (!!!), vagy egyszerűen csak nem olyan mintázatú/színű volt, ami tetszett volna.
Lényeg a lényeg, felpróbáltam és még inkább szerelmes lettem, mert végre állt valahogy! Fejben már össze is állítottam egy outfitet a képen látható felsőmmel és alig vártam, hogy felvegyem őket, így együtt. Aha. Másnap már fel is kívántam húzni magamra őket, de a felsőmet egyszerűen nem találtam. Felforgattam az összes szekrényt, az összes lehetséges helyet, ahol megbújhatott volna (ezzel egyidejűleg egyébként a bikinim is felszívódott – az azóta sincs meg). De nem találtam, egyszerűen elnyelte a föld. Persze attól még hordtam a nadrágot más felsőkkel, és mindegyikkel tetszett, de egyikkel sem volt az igazi. Van egy másik basic fekete trikóm, de azzal sem volt olyan, mint ezzel.
20 teljes napig abban a tudatban éltem, hogy elvitték az ufók, kész, nem láttam más magyarázatot a dologra. Aztán tegnapelőtt készülődésben voltam, és a már előbb említett fekete trikómat kerestem, amit egy határozott mozdulattal ki is húztam a szekrényből és vele együtt kiesett a keresett darab is. Egyrészt nagyon boldog voltam, amiért megkerült, másrészről pedig MI? Feltúrtam az egész szekrényt, nem is egyszer, és nem volt ott.
Talán igaz a mondás, hogy majd akkor megleled, ha nem keresed.:)

A képek első fele városunk régi könyvtára előtt készült, a nap végén azonban a lépcsőházban is lőttünk pár képet, ami bár nem a legszebb lépcsőház, de talán pont ezért jó. :D Az outfit fotózásban még kezdők vagyunk, a fotósaim és én is, de idővel majd jobban belejövünk. ;) 
Oh és kánikulában nem szoktam sminkelni, így a képeken sincs rajtam (kivéve egy rúzs, ami egyébként nem is látszik, pedig fontos része volt az outfitnek :( ), de azért remélem így sem vagyok ijesztő. :D





Felső: Pull&Bear 
Nadrág: Tally Weijl
Tornazsák: Lonsdale London
Cipő: egy helyi cipőbolt ^^

Megjegyzések