10 dolog, amitől a falra mászom

A lista előtt szeretném leszögezni, hogy ezek csak az én agyamra mennek, nem kell egyetérteni semmivel. Lehet van, amit túlreagálok, de én akkor is idegbajt kapok ezektől a dolgoktól. :D

1. A nyilvános cammogás. Nincs is idegesítőbb, amikor pl a mozgólépcsőn annyira heves csókcsatába kezdenek, hogy látom a nyelvüket egymás szájában és várom, hogy mikor kerülnek le a ruhák is.

2. Amikor még be se megyek a boltba, de azonnal letámad az összes ott dolgozó, hogy segíthetnek-e valamiben. Nem vagyok életképtelen, betudok menni, megtudom keresni, ami kell. Persze oké, inkább ilyenek legyenek, mint gorombák. :D

3. A mondatvégi írásjelek előtti szóköz. Miért ? Nem értem ! Na nem baj .

4. Ehhez tartozik az is, ha valaki egyszerűen nem tud írni. Pláne ha ez a valaki egy egyetemen tanul tegyük fel, de nem tudja, hogy a tartály szó milyen j-vel írandó.

5. A :) szmájli. Nem tudom, hogy csak az én mániám-e, de ha valaki ilyet ír (és már elég jóban vagyunk ahhoz, hogy kötözködjek), akkor biztos megkérem, hogy ne küldje ezt a szmájlit, mert egyszerűen olyan, mintha azt kívánná bár meghalnék. Ördögi, nagyon.

6. Párok, akik a facebookon élik a mindennapjaikat. Mindennap egy közös kép, egy-két közös poszt, amiben biztosítják egymást arról, hogy a szerelmük még két hét elteltével is olyan erős, hogy semmi sem teheti ezt tönkre.

7. Falra mászom a nőktől, akik falra másznak attól, ha nincs lehajtva a vécé ülőke. De most komolyan, mégis meddig tart lehajtani? A férfinek meg ugyanúgy fel kell hajtani, ő is hisztizhetne.

8. Ha vásárlás közben a biztonsági őr végig a nyomomban van. Szinte várja, hogy valami olyat tegyek, amit nem kéne. Egyszer ott állt felettem és végig nézte ahogy egy nem teszter terméket vettem véletlenül a kezembe és kipróbáltam a kézfejemen. Erre várt egész nap, megvetette velem. :D

9. Amikor valaki az őszinte véleményemet kéri a haját, ruháját stb.-t illetően, én elmondom és aztán megsértődik. Oki.

10. Végezetül pedig megőrülök attól, ha valaki nem érti a poént. Vagyis az még a jobbik eset ha egyszerűen csak nem érti, de ha még meg is bántódik rajta, ne adj isten elkezd velem veszekedni.. Oh boi.

Remélem van olyan, amivel ti is egyetértetek. :*

Megjegyzések