nyx rúzsmánia

   A tavalyi Nyx Face Awards verseny keretein belül ismertem meg a márkát, előtte nem is igazán rúzsoztam magam, nem tudtam, hogy mennyire kifejezi azt, aki vagyok. Azt leszögezném, hogy nem csak a nyx folyékony rúzsok iránt táplálok örök szerelmet, hanem mindenféle rúzs iránt, de a nyx kollekcióból van a legtöbb és itt találtam meg a legjobb színeket, tehát a kedvenc rúzsaim többsége nyx-es. Sajnos még nincs túl sok, hiszen mint mondtam, egy évvel ezelőtt ismerkedtem meg a márkával, de az első nyx rúzst csak karácsonyra kaptam meg a húgomtól. Azóta azonban nincs megállás, szinte havi rendszerességgel veszek egy-egy újat. Legközelebb a macaron kollekció menta árnyalata fog a kosaramban landolni, mert imádom a nem hétköznapi színeket, amiket mindenki megbámul és talán el is szörnyülködik rajta. De én imádom őket, és csak ez számít.
No de nézzük a színeket felülről lefele.
A legfelső szín a nyx cosmic metals 08-as (speed of light) árnyalata. Rosegoldos színű és metálos finishű. Eléggé csúszkál, egyáltalán nem szárad meg, kissé szájfényre hasonlít csak sokkal erőssebb színnel. Ha csak pár órára mész el valahová és tudod, hogy nem fogsz semmit enni, akkor mehet, nagyon gyönyörű színe van! ;)
A következő nyx liquid suede 05-ös (orange country). Ez az a rúzs, ami a legfrissebb és még nem igazán volt tesztelve, pedig megveszek a színéért. Hihetetlen élénk! De mivel a lila is a suede családhoz tartozik, így tudom, hogy ez nem szárad mattra, viszont tartós. Étkezénél nyilván az ajkak belső feléről megkopik de bármikor újra lehet festeni. ^^
És akkor már a következő a nyx liquid suede 15-ös (run the world) nevezetű kis csodája. Ez az első nyx rúzsom, nagyon nagyon akartam egy lila rúzst és ezt néztem ki magamnak, a húgocskám pedig megvette nekem karácsonyra. Eleinte nem hordtam, mert annyira különleges és erőteljes színe van, hogy csuda. Akkor még zavart, hogy néznek. De mára már nem érdekel és örömmel viselem ezt a csudi árnyalatot az ajkaimon.
Áttérünk a lingerie rúzsokhoz, amik az én személyes kedvenceim. Gyorsan mattra száradnak és csodás nude színekkel van tele a kínálat. A felsőbb a 02-es (embellishment) darab, ami az örök kedvencem. Február legelején vettem és azóta is tart végtelen rajongásom iránta. Ez szintén egy lila, de mint ahogy azt lehet is látni, nem az élénkebb fajta, hanem az a csodálatos nude-os árnyalat. Ezt tuti újra fogom venni, ha elfogy! Csókálló, tartós és csodás szín, kell ennél több? :))
A másik lingerie a 13-as (scandalous) számú. Egészen sötét szürkére szárad. Nagyon darkos, nagyon imádom.
Az utolsó páciensük pedig a soft matte lip cream familia tagja és ő a legapróbb kincsem.  14-es  (Zurich) árnyalat. Ez a leghétköznapibb közülök, elég gyakran hordom mert szinte bármihez megy. Ez sem szárad teljesen mattra de csak ennek van mennyei illata.:)
A rúzsok ára 2700 forint (a Dougles üzletekben azt hiszem 100 forinttal drágábbak, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos). Nem a legolcsóbb, de megéri hiszen csodás színeket és minőséget kapunk az árért cserében.

Megjegyzések